Digitaalmeedia ja tulemusturundus
Loome Teie brändile sobivaimad digitaalsed lahendused.
Vastavalt Teie äri vajadustele, töötame välja:
- Strateegiad: efektiivse strateegia väljatöötamine lähtuvalt kliendi eesmärkidest ja tema kasutajatest. Eesmärgiks on jõuda õigete kasutajateni, õigel ajal, õiglase hinnaga ning õigetes kanalites.
- Meediaplaanid: koostame vastavalt strateegiale efektiivse meediaplaani koos läbimõeldud kanalite valikuga (toote/teenuse lansseerimine, branding, teadlikkuse tõstmine jne).
- Dashboard ja veebipõhised raportid vastavalt kliendi KPI-dele: reaalaja ülevaade kampaania tulemustest, et viia kokku reklaamikampaania ja GA4 tulemused.
- Analüütika: tulemuste mõistmine on kõige olulisem osa reklaamikampaaniast, vastavalt millele tuleb vajadusel mugavdada strateegiat ning veenduda kampaania edukusest/mitte edukusest.
Konversioonile suunatud reklaamikampaaniad (e-poed, kasiinod, teenused jne), mille eesmärk on saavutada kõige efektiivsem ROI.
- Meta, Google (Max Performance), Adform ja muud programmatilised võrgustikud.
- SEM (Google Ads, Bing) otsingureklaam reaalajas otsingumootoris.
- SEO otsingumootori optimeerimine, et suurendada orgaanilist liiklust.
- Erinevad tööriistade (Google Analytics 4, Google Tag Manager (brauser ja server), Meta Conversion API, Google Big Query, Power BI, Google Looker Studio, Supermetrics) kasutamine vastavalt eesmärkidele.