Hommikuseminar
Tallinnas 6.märts

Tule osale hommikuseminaril ja alusta oma päeva värskete mõtetega. Ühe laua taga saavad kokku loovagentuur, meediaagentuur ja kliendid, et arutleda turundusmaastiku kolme kõmu tekitavat teemat - ChatGPT, liitreaalsus ja loovuse mõju.

Toimumisaeg: 6.märts kell 09:45-12:00
Toimumiskoht: Tallinn, Ülemiste

09:45
Kogunemine ja kohvilaud

10:15-10:45
ChatGPT – töövahend või töökaaslane?
(Roger Puks, Media House)
Keelealgoritmid on tulnud turule ning tekitanud vastakaid emotsioone – kuid, kus peitub tõde? Kas tööriistad, nagu ChatGPT, on revolutsioonilised innovatsioonid, mis muudavad seda, kuidas tulevikus turundust tehakse? Või on tegu siiski lihtsate tööriistadega, mille abil oma turundustegevusi parandada? Peatume pooleks tunniks ChatGPT ning muude keelemudelite tekkelool ning sellel, kas ja kuidas neist turunduses maksimum võtta.

10:45-11:15
“Liitreaalsus – uus viis tarbijate kaasamiseks!
” (Vadim Avramenko, Media House)
Liitreaalsus on uus ja põnev viis tarbijate kaasamiseks, mis ühendab reaalmaailma digitaalsete elementidega. See võimaldab luua kogemusi, mis seovad tarbijate jaoks erinevad offline meediumid digitaalmaailmaga. Olgu tegu interaktiivsete tooteesitluste või virtuaalsete proovikabiinidega, liitreaalsus on muutumas ajas üha kättesaadavamaks. Arutleme, kas ja kuidas on võimalik seda juba praegu oma turundustegevustes rakendada.

11:15-11:45
“Kas reklaam peab olema loov? Milline on loovuse mõju? Millised on eeldused loovuse mõjule pääsemiseks?”
(Gert Lee, Taevas)
WARC, CannesLions, IPA ja üle 80 rahvusvahelise konsultandi on üheskoos 2020. aastal mõjuanalüüside põhjal turunduskommunikatsiooniga tegelevale sektorile välja töötanud raamistiku, mis defineerib 6 peamist tüüpi efekti, mida loovus turunduskommunikatsioonis põhjustab – kõige vähem tulemuslikumast kuni kõige tulemuslikumani. Sellel raamistikul pooleks tunniks peatumegi.

 

Registreeri oma osalemine hiljemalt 27. veebruariks