Avatud talud 2023

Kampaania eesmärk oli tõsta Avatud talude päeva toimumisest teadlikkust.

  • Klient Maaeluministeerium
  • Loovagentuur Creatum

Eesmärk:

  • Tõsta teadlikkust  “Avatud talude päev” toimumisest rohkem kui 90%
  • Hoiakute võtmine Avatud talude suhtes
  • Saada külastusi vähemalt 260 000
  • Saada  talude osalejaid vähemalt 281
  • Saada madalam külastaja külastuse hind kui 0,073 €

Tulemused:

  • Laulupeo külastajate arv koos esinejatega on 196 000, Avatud talude päevi külastas 280 000 külastajat
  • Ühe külastaja meediaraha hind oli 0,064€
  • Uute talude osalejate kasv 76 võrra ehk kokku 357
  • Osalejate arvu tõus 1,2 korda ehk 280 000
  • Tõsta teadlikkust “Avatud talude päev” brändist – järeluuring näitas, et 96% eestimaalastest teab “Avatud talude” üritusest
  • Hoiakud ja suhtumine Avatud talude suhtes – kampaania järeluuringust tuli välja, et 96% vastanutest meeldib “Avatud talude päeva” idee.
  • 88% osalejatest teab ürituse eesmärki ja leiab, et avatud talude päev on huvitavalt korraldatud. Üle 80% vastajaist peab ka infot Avatud talude päeva kohta hästi kättesaadavaks ja teab, et osalemine sel üritusel on tasuta.

Out of box lahendused:

  • Kampaania „kõneisikuks“ sai Eesti tõugu hobuse varss Roosi
  • Elron märkis ära kaardile, kuhu talusse saab minna rongiga
  • Ära kaotati tanklatest A2 kaardid, mida tanklatest jagati, et olla”rohelisem” ja jätta kampaaniast väiksem süsiniku jalajälg
  • Avatud talude kaart Maalehes