Avatud talud 2023
Kampaania eesmärk oli tõsta Avatud talude päeva toimumisest teadlikkust.
Eesmärk:
- Tõsta teadlikkust “Avatud talude päev” toimumisest rohkem kui 90%
- Hoiakute võtmine Avatud talude suhtes
- Saada külastusi vähemalt 260 000
- Saada talude osalejaid vähemalt 281
- Saada madalam külastaja külastuse hind kui 0,073 €
Tulemused:
- Laulupeo külastajate arv koos esinejatega on 196 000, Avatud talude päevi külastas 280 000 külastajat
- Ühe külastaja meediaraha hind oli 0,064€
- Uute talude osalejate kasv 76 võrra ehk kokku 357
- Osalejate arvu tõus 1,2 korda ehk 280 000
- Tõsta teadlikkust “Avatud talude päev” brändist – järeluuring näitas, et 96% eestimaalastest teab “Avatud talude” üritusest
- Hoiakud ja suhtumine Avatud talude suhtes – kampaania järeluuringust tuli välja, et 96% vastanutest meeldib “Avatud talude päeva” idee.
- 88% osalejatest teab ürituse eesmärki ja leiab, et avatud talude päev on huvitavalt korraldatud. Üle 80% vastajaist peab ka infot Avatud talude päeva kohta hästi kättesaadavaks ja teab, et osalemine sel üritusel on tasuta.
Out of box lahendused:
- Kampaania „kõneisikuks“ sai Eesti tõugu hobuse varss Roosi
- Elron märkis ära kaardile, kuhu talusse saab minna rongiga
- Ära kaotati tanklatest A2 kaardid, mida tanklatest jagati, et olla”rohelisem” ja jätta kampaaniast väiksem süsiniku jalajälg
- Avatud talude kaart Maalehes